Saturday, March 14, 2009

::Snippets::

Hari ini 14 haribulan March 2009, maka umur kawan saya di Edmonton sana sudah mencecah suku abad. Wah, kamu sudah matang, ya. tak boleh gediks-gediks lagi. umur kamu ni patut sudah boleh kawen...masak pun sudah pandai sekarang..tahun ini, saya tak dapat nak celebrate dengan kamu, sebab kamu jauh kan..saya sgt rindu kamu..sob~sob..sedih la pulak..nanti malam saya calling2...waktu ni kamu mungkin tgh tdo lagi..

~teringat waktu zaman muda-mudi di midvalley dulu~

Hari ini 14 haribulan March 2009, maka genaplah setahun tempoh perkahwinan kawan saya di Kingston. Sekejap je setahun berlalu, rasanya macam baru semalam kita sama2 sibuk buat persiapan perkahwinan kamu..pergi rantau panjang beli barang semua..em, rindu waktu tuh..rindu kamu juga..kamu saje ye..mahu saya kena pelangkung dengan kamu jika rindukan zul sama..lagi sekali dinyatakan, saya rindu kamu saje ye.. =p

~dihari bahagia kamu berdua~

So, kat sini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR kepada CIKTUAN di Edmonton dan juga SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN yang pertama buat PUAN ALICE dan suami..moga segalanya diberkati dan dilindungi ALLAH hendaknya..

~sangat rindu kamu berdua, dan kawan2 di Malaysia juga~

*kamu berdua jangan menangis ye baca entry ni, mana lah tau kan, kot2 terlebey terharu..terutamanya kamu cik tuan... =p

2 comments:

lupekanje said...

cik tuan kamu tu dah speechless... sambey amek toler mandi lap ayer mata dia....heheh..
hepi birthday gak kat ieqa..sronok tgk ngkorang gitu kuat ukhuwah bersama...moga persahabatan kalian kekal sehingga akhir hayat..

sabiqahT.Anuar said...

hooooo terharuuuu...erms thanks dear..ermss moda makbul doa kak chah tu, me kacih kak chah..

ps. da banjir da pon edmonton ni