Tuesday, March 31, 2009

::Kemalasan yang melampau::

Sangat malas utk update blog..sibuk nyer biase2 je...sket2 jah..last week pergi bercuti, ada sumthing yang tak best berlaku, menyebabkan mood bercuti saya agak goyah (betul ke guna word ni??), juga takde mood nak masukkan entry psl percutian saya itu..

Minggu ini, betul2 sibuk..kena submit paper kepada editor UMT, utk seminar kat Leeds May nanti..sebenarnye cam tak nak pergi, tapi compulsory la plak kan..so, kena pegi jugak...paper tu dah siap lama dah, tapi kena bincang ngan eric dulu, memandangkan eric bercuti hampir 2minggu...minggu ni dia dah masuk ofis..juga saya terpaksa menguruskan beberapa benda disebabkan kejadian yang tidak best waktu bercuti itu..

Hujung minggu yg lalu, terima kedatangan 2 org post grad baru...dua2 nyer berkait dgn saya. Kak syara, korang tau la kan,selalu citer kat dlm blog..dia sama UMT dgn saya, nti smbg phd dia kat Tyndall gak..flight dia delayed kat amsterdam..shian tul..tp alhamdulillah sume slamat cuma lambat je smpai..
Lagi sorg kak nani, dia anak kpd pengetua saya waktu saya jadi guru ganti (pengetua mak saya juga la, memandangkan saya jadi guru ganti sama sekolah ngan cik).kiranye org kampung lah ni..saya tak amik dia kat airport sebab saya belum balik dari bercuti lagi pada waktu itu..infact saya belum pun jumpa dia lagi, hanya calling2 saja..dia nanti sama supervisor ngan kaksal, dan smlm kaksal dah jumpa dia..kire cam okay la kan..tengokla..kalo tak busy, esok-esok saya jumpa dia..

em, kul 11 nanti ada meeting ngan eric..nak bincang pasal paper yang nak kena submit..

Oh, lupa..semalam saya makan nasik bersama tomyam dengan ayam paprik..kak syara masak..terbalik la pulak kan, tetamu pulak masak utk tuan rumah..hehehe..sabiqah, kamu jangan jeles..saya ada kak syara, dia suka masak, dan best2 pulak tuh...

3 comments:

sabiqahT.Anuar said...

i do jealoussssssssssssss!!!!

Witty Angel said...

wahhh cork bertambah.hehe

eilawaniey said...

cik tuan: yes u should!

cik aina:tule psl kan, tp u nak balik dh nti..