Tuesday, March 31, 2009

::Belated::

Disebabkan kejadian yang tak best sewaktu bercuti itu, saya langsung terlepas utk wish birthday adik saya..balik Cork sehari selepas birthday dia baru tepon, wish belated bithday..dia cakap dah basi sebab birthday dia 28.03.09..

Nway, sekali lagi la saya wish utk awak.. HAPPY BELATED BIRTHDAY kpd cikgu-to-be AZRIZAMANI AHMAD..moga selamat semuanya..


Inilah adik saya..semua adik2 saya lagi besar dari saya..saya saja yang agak ketot dan kurus..adik saya ini sekarang ada kat Maktab Perempuan Tengku Bainun.masih single??kena tanya dia.. Dua2 adik perempuan saya jadi cikgu, subjek yang sama, kakak saya pun cikgu, sama dengan mak saya, ngajar KH..cuma saya saja bukan cikgu..tapi insyaallah tetap mendidik juga..keluarga kami kebanyakannya guru..makcik, pakcik, spupu semua..infact arwah ayah dulu guru besar skolah rendah..betul2 keluarga 'cikgu' kan..

Alamak, dah masuk citer apa dah..lagi satu, juga nak wish belated birthday kepada NURULSAIDAH ABD RAHIM, utk birthday dia 26.03 aritu, dan dia juga sudah sampai di DUBLIN hari yang sama dengan kak syara..

1 comment:

sabiqahT.Anuar said...

happy besday gak kakok..