Wednesday, October 29, 2008

::Lord of the Rings::


Again, same as transformers, dah bertahun dah citer ni, but I just had marathon of this movie last Monday…3 episode in a day (The Fellowship of the Rings, The Two Towers, The Return of The King)…dah takde keje kan..

Very da best la ini cerita..I don’t know noe others, but for me, I like LOTR more than Harry Potter.. To DHF of Harry Potter, jangan amik hati ye.. Actually I like both..Harry Potter pon I suke, tp lebey suke LOTR..sebab ada Aragorn kot..very the ensem!very the macho! I likeyyy!!!

Sape lagi minat Aragorn, angkat kaki!

-->Sure Cik Tuan dah dua2 belah terangkat kaki dia nih...huhu.. =p

1 comment:

sabiqahT.Anuar said...

huhuhu tu lahhh, nasib baik bukan angkat tangan- kalu tak camne nak menaip nihs..heeee

emm tp klu tny sape minat harry, i bukan stakat kaki tngan, suma badan terangkat- melambung lambung gituuuu