Tuesday, May 5, 2009

::My cousin's wedd::

I guess, it still not too late to congratulate my cousin, Kak Yue for her wedding on 2nd May 2009..gmbr tak byk sgt sebab my sister kata dlm kamera dia ada sket jah, in fact gmbr bride n groom pun takde yg betul2 clear..nti dah dapat sy upload len kali..
>

Adik saya kata, ini rancangan BERSAMAMU~ tv3, rancangan khas ibu2 tunggal bersama pengantin baru...hehe..muka masing2 sume dah penat..
>

Sangat sedey sebab i'm not be able to go home utk sama2 menyibuk kan..saya dah la sgt suke menyibuk kalo bab2 org kawen ni..jgn salah sangka ye..saya suke sgt gubah hantaran..sgt2 suke..tak tido mlm pun takpe..cita2 zaman kecik (skrg pun ada lagi nih), nak bukak butik pengantin..konon la kan..heheh...manala tau kot2 ada rezki lebih, dan mak saya pun berkongsi minat yg sama (actually sy mewarisi kepakaran cik la..hehe)..

Ini adalah antara salah satu hasil kerjasama antara cik dan saya..actually ni hantaran kecik (pn alice) kawen taun lps..saja nak menglamerkan balik..heheh..>

-> so, ada sape2 berminat nak tempah??? =p

>

3 comments:

lupekanje said...

salam eila.. pls take care... dengar kata wabak influenza A H1N1 sampai kat sana... Moga iela n knkwan disana dilindungi Allah dari bencana itu.

syara said...

o ye ke dah ada sampai wabak tu kat sini..br tau ni

sabiqahT.Anuar said...

hheheh Cik comels jaa ngn penyodok tu..heeee