Saturday, May 30, 2009

::Hadiah bernilai 3::

Almost a month ago, saya ada masuk pertandingan (mcm masuk roda impian plak rasa)..nak tau citer, sila click di sini

Nak dijadikan cerita, selepas lebih sbulan tempoh pertandingan itu, penganjur nya telah mengumumkan pemenangnya..dan dengan diduga (wahah, berlagak sungguh!), saya adalah pemenangnya! (cerita lanjut di sini)..sehari selepas itu, pihak penganjur telah menghubungi saya, dan menunaikan janjinya..hadiah tempat pertama adalah topap bernilai rm30...

Dan disebabkan saya sgt jarang menggunakan maxis(hanya utk dapatkan no. tac cimb click saje - lainla kalo cik dnaz sanggup nk provide meteor €30 ke..wakaka), maka saya dgn baik hatinya memberikan nombor topap itu kpd adik sy, cik ta yg akan bertolak ke Medan esok...kurang2 boleh la dia guna nk cal ke mesej cik waktu kat sn..suke sgtla dia dpt topap free..maklumlah student kan..nak bagi kat Mr X pon, dia dah keje..byk duit kan..heheh...elok2lah di dulukan org yg sedang belajar..kpd cikza, len kali plak turn awk..

Kpd pihak penganjur, terima kasih byk2 ye..sy tak sangka plak waktu sy jawab soklan kamu tuh, nti dpt hadiah..sy saja je nak teka..kalo mcm tu, wat la pertandingan byk2 lagi..saya suke, saya suke... =p

3 comments:

sabiqahT.Anuar said...

hahhahaha lawak aa iZZz siap bagi adiah topup, tul ko ni iLa..hehehee lucu, lucu...sero mace pertandingan anjuran maxis laks

[DnaZz] said...

hahaha..nanti nak wat pertandingan anjuran celcom broadband ah pulok..xpon pertandingan cari rg kuning dlm gambo..hahaha..



p/s:saya suka jugak!(^_^)

lupekanje said...

acik pun suker...tpi tk penah menang punnnn...
intebiu pun tk penah dapat...cabutan btuahpun tk pnah menangg....huhu...merungut ke...
ehhh...dak laaahh....rezeki memasinggg..