Monday, April 13, 2009

::Rumah baru::

Bukan rumah baru saya ye, tapi rumah baru Syaralicious . Jauh dari rumah saya (jalan kaki ada la dlm stgh jam), tapi dekat sangat2 dgn Tyndall..jalan kaki 3 minit je..dengki betul! tapi bagus jugak kan..time lunch, leh gi menempel..abang Soofi, sila masak sedap2 ye..
Hubby kak syara ini sangat rajin mengemas. Sila baca blog beliau utk mengetahui cerita lanjut..

Ini saya..saya pun sangat rajin juga, mengemas apa yang patut.. Ini bukan lakonan ye..bukan main-main..saya memang betul sangat serius mengemop lantai, sambil tersenyum kerana sifat semulajadi saya adalah suka senyum kerana senyum itu satu sedekah..


Ini adalah saya lagi..em, ini mungkin betul waktu saya tidak serious...


Setelah siap masak-masak, berposing dulu sebelum makan..kaksiti-jurugambar


Inilah tuan rumahnya

2 comments:

Hanis MY said...

jelesla..hari2 leh g mamam umah syara..leh lepak2..wuwu...

eilawaniey said...

hehhehe..tula pasal..kalo nak jugak, sila dtg cni...